Har du bemærket vores nye logo? Det har mere at byde på, end hvad du ser ved første øjekast.
Vi tog springet
Fotografhuset har, samtidig med lanceringen af den nye hjemmeside, fået opdateret visuel identitet. Ja faktisk har det hele fået en omgang med den kreative pensel. Selvom vi startede med få ændringer i logoet, besluttede vi os for at (turde) springe helt ud i det, med helt nyt logo.
Er det en fugl, er det et fly?
Det nye logo skal kunne omfavne alt det fotografhuset er. Da navnet i sig selv tydeliggør fotograf-rollen, har vi især haft fokus på rådgivningsdelen. Vi har været omkring den kloge ugle og mange andre spændende forslag. Men nu er vi landet, og vi har fået et nyt og mere tidssvarende logo, som vi vil bruge fremover.
Fotograf-hjernen
Hvis du kigger nøje efter, så er vores nye bomærke ikke kun nogle bolde med gradienter i. Logoet er delt op i to hjernehalvdele:
- for netop at fortælle, at det er fotografi (og video) vi gør os kloge på.
Mon du så hjernen ved første øjekast?
Seneste kommentarer